Případová studie: Technici a elektromobily – Rychlý zásah před uvedením elektromobilu na trh
Výzva
Před nadcházejícím uvedením elektromobilu (EV) na trh musel výrobce automobilů urgentně dovybavit nový model, aby splnil termín doručení zákazníků.
Bez rychlé a efektivní reakce by došlo ke zpoždění původních objednávek zákazníků, což by značně poškodilo pověst výrobce automobilů.
S blížícím se pevným termínem se problém stupňoval kvůli nedostatku techniků s nezbytnou odbornou kvalifikací v zemi.
Řešení
Díky předchozím zkušenostem s elektromobily poskytla společnost G&P klientovi podporu ve formě místních techniků s požadovanou průpravou a kvalifikací a také další zkušený a kvalifikovaný personál z jiných zemí, kde G&P působí.
Smlouvy byly dohodnuty a připraveny do 24 hodin.
Tým G&P pracoval v delších směnách nad rámec běžné pracovní doby, aby práci úspěšně dokončil v souladu s požadavky klienta.
Všichni technici G&P byli vysoce kvalifikováni, měli požadovanou odbornost, znalosti a byli spolehliví.
Společnost G&P se také postarala o všechny cestovní náklady a logistiku techniků cestujících ze zahraničí, včetně letů a ubytování.
Činnosti G&P představovaly úsporné a rychlé řešení pro zákazníka.
Výsledky
Přepracování bylo pro nový model EV přínosné a objednávky zákazníků byly připraveny včas.
Značka výrobce automobilů tak byla ochráněna a nový model EV splňoval všechny požadované normy kvality zásadní pro nový produkt, který poprvé vstupuje na trh a snaží se prosadit.
Projekt byl natolik úspěšný, že uchazeči G&P byli následně vybráni pro další zakázky.
Projekt znovu dokázal, že G&P podporuje své klienty v udržování norem kvality a poskytuje jim služby, které dalece převyšují očekávanou úroveň.
Byl to také důkaz toho, že G&P má dovednosti a znalosti v oblasti udržování norem kvality jak u modelů EV, tak u vozidel se spalovacím motorem (ICE).