Případová studie: Interní znalosti – Jak QTrak těží z interních zkušeností
Výzva
Cílem jedinečného webového IT systému řízení kvality v reálném čase QTrak interně vyvinutého společností G&P bylo plně reagovat na měnící se potřeby zákazníků G&P v jejich snaze o zachování norem kvality bez ohledu na výrobní sektor.
Součástí bylo také zohlednění různých pracovníků, kteří systém používají, a různých provozních prostředí, kde by se systém používal.
Ukázalo se, že interní znalosti a zkušenosti s prací s poskytovateli kvalitních služeb z pohledu OEM nebo Tier 1 se hodí ke skutečnému pochopení problémů, se kterými se zákazníci potýkají.
Řešení
Vývoj QTrak vedli interní pracovníci, kteří měli předchozí přímou zkušenost s prací pro oddělení kvality OEM a dodavatelů Tier 1 v automobilovém průmyslu.
Vzhledem ke klíčovým interním znalostem byly potřeby zákazníka při vývoj QTrak na prvním místě.
Úzké vztahy se zákazníky a upřímná zpětná vazba při vývoji systému QTrak nám umožnily zajistit vhodnost systému k danému účelu.
Také to znamenalo, že funkce QTrak a její uživatelská rozhraní byla navržena tak, aby se snadno používala, ať je používá kdokoli a kdekoli.
Do QTrak dál rozsáhle interně investujeme, abychom mohli zlepšovat jeho úroveň kvality.
Výsledky
QTrak hraje důležitou roli ve zvyšování výrobních norem a snižování dopadu nákladných narušení.
Představuje klíčový přínos pro zákazníky G&P, a to jak OEM, tak ty v dodavatelském řetězci, kteří se snaží dosáhnout vyšších norem kvality, vyšší efektivity a snížení výrobních nákladů.
Díky své bezpapírové formě a poskytování informací v reálném čase navíc rychle reguluje problémy s kvalitou předtím, než se z nich stanou vážná narušení.
Důležité však je, že informace získané z QTrak vedou k rychlému řešení problémů, protože zjišťují základní příčiny jednotlivých problémů s kvalitou a tím odstraňují narušení z výrobního procesu.
Technologie QTrak je tak rychlá, že zákazníci G&P po celém světe mají přístup k výsledkům hned, jakmile je kontroloři zaznamenají, bez ohledu na umístění projektu.
To znamená, že zákazníci společnosti G&P získají výrazný náskok před konkurencí, protože mají možnost provádět důležitá obchodní rozhodnutí na základě faktických dat bez prodlení