Případová studie – G&P zlepšuje úroveň klientských služeb pro dodavatele Tier 1 v automobilovém průmyslu
Výzva
Přední dodavatel Tier 1 v automobilovém průmyslu se rozhodl zlepšit své kompletní služby
pro OEM, který v krátkém časovém horizontu připravuje uvedení dvou nových vozidel na trh, a oslovil společnost G&P, aby zkontrolovala a přepracovala luxusní interiérové obložení a středovou konzoli a podala zprávu ze třech výrobních lokalit.
Dodavatel se chtěl více zaměřit na výkon a zlepšit pracovní vztah s OEM. Dodavatel
se domníval, že v rámci celkového zdokonalení služeb by mohl zlepšit své pracovní postupy, včetně vylepšení pracovních pokynů a struktury vedení.
Úkolem společnosti G&P bylo přijít s řešením, protože dodavatel důvěřoval zákaznickému servisu, kvalitě reportů a nepřetržité flexibilní podpoře společnosti G&P jak v dané zemi,
tak prostřednictvím zahraničních týmů.
Řešení
G&P zavedla jasně definovanou pracovní strukturu a zajistila vhodný personál, aby zlepšila celkovou kvalitu a vybudovala lepší vztahy.
G&P nasadila tým do každého ze tří britských závodů, z nichž dva se využívají ad hoc,
proto byla vyžadována flexibilita a efektivita týmů na jednotlivých pracovištích.
Týmy se skládaly ze dvou vedoucích v každém zařízení, kterým pomáhala skupina kontrolorů.
Týmy zajišťovaly obecnou kontrolu a přepracování, kontrolovaly kovové a smíšené komponenty obložení a kožené čalounění.
Tým vedení společnosti G&P podporoval lepší strukturu a komplexnější pracovní pokyny,
které zvýšily kvalitu a zrychlily provoz.
Místní tým G&P identifikoval problémy se zahraničními dodavateli a aktivně podpořil zákazníka při řešení problémů prostřednictvím našich zahraničních týmů, čím překonal jazykové bariéry a předešel zbytečnému cestování.
Výsledky
Business manažer a týmy G&P si díky důkladnému podávání zpráv a celkovému přístupu
k projektu získali u klienta, jeho dodavatelů a OEM dobrou úroveň důvěry. Díky tomuto přístupu a celkově lepšímu vedení zkrátila G&P dobu zpracování zakázek a zlepšila normy kvality.
Výsledkem této spolupráce byl kvalitnější produkt, který se nyní dostává k dodavateli Tier 1, a kvalitnější komponenty pro OEM.
Výstupní zisky převýšily náklady na projekt a z původního zadání se stala průběžná zakázka.
Klient si chválí dobré služby a provozní podporu, a také skvělé vztahy s navazujícími dodavateli. Výsledkem je lepší integrace s dodavateli, která efektivním způsobem vytvořila komunikační a výkonnostní „most“ s dodavatelským řetězcem, a vznik dalších integrovaných projektů, které dál napomohly zlepšení procesů.
Dodavatel nyní navíc spolupracuje s G&P na technických a inženýrských projektech.