Případová studie: Doba zpracování dodavatele – Transformace nedostatečně výkonného dodavatele OEM s rekordními výsledky
Výzva
Automobilovému dodavateli OEM se opakovaně nedařilo dodávat zboží včas a v plném rozsahu (OTIF).
To způsobilo narušení na výrobní lince OEM, protože potřebné díly nebyly včas doručeny na pracoviště OEM.
Během zavádění nového modelu navíc dodavatel dodával OEM nekvalitní díly.
Řešení
G&P uspořádala kick-off schůzi s OEM a dodavatelem.
V rámci kick-off schůze dohodla G&Ps OEM a dodavatelem řadu milníků dodávání.
Tým G&P absolvoval cvičení „Přijít, vidět a pochopit“ , aby pochopil podmínky ve výrobní hale.
Jasný důraz se kladl na dosažení výchozích požadavků na dodání.
G&P zkontrolovala a vyvinula zjednodušenou verzi plánu načasování a zároveň zavedla robustní strukturu pro týmy ve výrobní hale, aby plnily cílovou kvalitu a dodání.
G&P zajistila, aby byl OEM plně informován o průběhu prací prostřednictvím denních konferenčních hovorů.
Výsledky
Poté, co společnost G&P zavedla změnu, dosáhl závod během týdne maximálního počtu 93 kompletních sad vozidel, což znamenalo nový rekord v historii závodu.
Navíc se výrazně zlepšila kvalita dílů.
G&P dál pracovala s dodavatelem na zlepšení řízení kvality a dodání včas a v plném rozsahu (OTIF) v souladu se smluvními závazky s OEM.
Vzhledem k úspěchu tohoto projektu se diskutovalo o dalším vývoji s plány na zlepšení kvality dodavatele při budoucích produktových faceliftech a uvádění produktů na trh bez vynucení ze strany OEM.
Dodavateli se přislíbily navazující projekty a společnost G&P si vybudovala dlouhotrvající a důvěryhodné vztahy s přidanou hodnotou a podporou pro dodavatele i OEM.