Případová studie: Podpora dodavatele elektrických vozidel Support – Společnost G&P poskytla urgentní podporu dodavateli elektrických vozidel Tier 1
Výzva
Dodavatel Tier 1 systémů posilovačů řízení do elektrických vozidel nemohl poskytnout podporu u výrobce automobilů v Číně kvůli přísným cestovním omezením v důsledku COVID-19, která bránila nerezidentům opustit provincii nebo do ní vstoupit. To znamenalo, že výroba nových vozidel v závodě OEM nemohla pokračovat, protože bylo nutné provést naléhavou aktualizaci softwaru a čas byl rozhodující.
Aby nedošlo k narušení výrobních plánů, byla nutná okamžitá a efektivní reakce, aby OEM splnil původní objednávky zákazníka a tím předešel poškození vztahů zákazníka s výrobcem vozidel.
Řešení
Společnost G&P okamžitě našla 16 zkušených a důvěryhodných techniků z okolních měst a poslala je k OEM do 48 hodin. Společnost G&P pracovala ve dne v noci i mimo běžnou pracovní dobu a nasadila své techniky, kteří poskytli podporu při reflashování softwaru, čímž splnili požadavky na výrobu nového vozidla. Zákazník tak získal podporu, kterou potřeboval k tomu, aby udržel proces výroby vchodu.
Výsledky
Díky rychle sestavenému týmu dokázala společnost G&P pomoct dodavateli Tier 1 úspěšně reflashovat 10 000 dílů a dokončit práci za jeden a půl měsíce.
Díky podpoře společnosti G&P mohl klient splnit objednávky zákazníků včas, čímž zabránil poškození své pověsti i pověsti OEM a dále posílil vztah mezi společností G&P a dodavatelem.
Díky efektivním a důkladným službám, které dodavatel získal, požádal později společnost G&P, aby mu poskytla techniky na podporu při reflashování dalších dílů.